Natuurlijk  slank worden, 5 moeiteloze Keuzes Voor Gezondheid en slank  zijn.

Er zijn een paar simpele dingen die je kunt doen, die niets extra’s kosten, om veel gezonder te eten en dus veel gezonder te worden en waardoor je lichaam vanzelf naar zijn natuurlijk gewicht terug keert.

1. Breng variatie aan in je voeding. Er spelen zich duizenden chemische processen af in je lichaam. Al deze processen hebben hun voedingsstoffen nodig. Dus is het belangrijk om veel verschillende soorten voeding binnen te krijgen. Denk als je alleen brood zou eten, dan zou je lichaam op den duur een aantal belangrijke stoffen te kort komen en zou je sneller aftakelen en ziek worden.

De makkelijkste manier is natuurlijk om Sunrider producten te gaan eten, Nuplus geeft je cellen 20 verschillende kruiden die die cellen alles geven wat ze nodig hebben om betere nieuwe cellen te maken en optimaal energie te produceren., Calli bevat 5 en Fortune Delight 20 verschillende kruiden, dus elke keer dat je een pot Calli of Fortune drinkt, en Nuplus eet, krijg je 25 of 40 verschillende kruiden binnen. Neem je daar nog een Quinary bij dan zit je al op 100, daar kom je in gewone voeding nooit aan!!!

2. Eet zoveel mogelijk verschillende kleuren voedsel. De stoffen die planten kleuren blijken veel belangrijke antioxidanten, bioflavonieden en andere essentiële stoffen te bevatten die erg belangrijk zijn voor de kwaliteit van onze cellen en daarmee onze gezondheid. Eet elke dag tenminste 5 verschillend gekleurde stukken fruit of groente. Het zal beter werken dan calorieën tellen , want een deel van te veel eten komt door trek die ontstaat door dat het lichaam om bepaalde voedingsstoffen vraagt, maar die we dan vaak niet ‘verstaan’ en vertalen in het eten van ‘lekkere snacks’

Natuurlijk is ook daar Sunrider al een grote stap voor uit. In de Nuplus zitten bijvoorbeeld 5 soorten bonen met 5 verschillende kleuren, die met hun kleur verschillende organen voeden. Dus een makkelijke stap is: een zakje Nuplus of vitashake op een dag.

3. Eet drie maaltijden per dag en twee snacks op een dag. Belangrijk is geen honger te krijgen omdat dat de impuls is om meer en vaak te veel te eten. Zelfs het verdragen van de honger en uitstellen van het eten, leidt op den duur toch weer tot het inhalen van wat je jezelf ontzegt hebt.

Eet ook niet de hele dag door, dat zet het lichaam aan om steeds weer insuline aan te maken en het spijsverteringssysteem te activeren. Of een nuplus shake met fruitsap of soya of rijst melk is een lichte en tot goed vullende kleine maaltijd tussen door.

Zo blijkt het ook te werken met suikervervangers als aspartaam en sucralose, afgezien van dat ze slecht voor je zijn, speciaal aspartaam, zorgen er voor dat je de calorieën die daardoor vermijd, je later weer inhaalt. Je lichaam mist ze bij de zoete smaak en onbewust ga je dan toch weer meer eten. Hetzelfde mechanisme speelt ook bij dieëten.

4. Eet vezelrijk. Veel vezels geven je eerder een vol gevoel, waardoor je minder eet. Maar de vezels zijn verder ook erg belangrijk; ze zorgen voor een goede darmwerking, zodat het voedsel niet te lang in de darm zit. Het allerbelangrijkste van vezels is misschien nog wel dat ze in de darmen met behulp van enzymen( vitadophilus vult deze enzym voorraad aan) omgezet worden in stoffen die het immuunsysteem versterken. Erg belangrijk! Er is aangetoond dat vrouwen die meer vezels eten, een kleinere kans op borstkanker hebben!

5. Zorg dat je ‘hongerstillende’ en ‘trekbevredigende’ dingen in huis hebt. Voor de hand liggend, bananen, appels, fruit en misschien wortels. En heel makkelijk, goed en gezond, Sunvitalite repen, die veel vezels bevatten, je trek in zoet stillen en daarnaast met de Nuplus er in, je een uitgebreid repertoire aan voedingsstoffen geven.